Iene miene mutte

Iene miene mutte:

Een meisje komt halfdood het bos uitrennen. Haar verhaal is nog gruwelijker dan de ergste nachtmerries, maar wat ze verteld is waar.

Enkele dagen later duikt er een nieuwe slachtoffer op, compleet in shock. Er lijkt een verband te zijn. In tweetallen worden mensen ontvoerd, gevangengehouden en uitgehongerd, waarna ze een duivels dilemma krijgen voorgelegd: een ander doden of zelf gedood worden.

Inspecteur Helen Grace en haar team beseffen dat ze jacht maken op een ingenieuze psychopaat die zijn slachtoffers gebroken en vol schuldgevoel achterlaat. Niet alleen als visitekaartje,  zijn ook de moordenaars. de plaats van het misdrijf blijkt zorgvuldig uitgedacht, maar de slachtoffers lijken lukraak gekozen. en toch moet iets hen met elkaar verbinden...


Iene miene mutte is een boek waar ik toen ik eraan begon meteen zo in zat dat ik alleen maar door wilde lezen. Het boek is in verschillende scenes geschreven maar blijft naar mijn mening wel begrijpelijk. De verschillende scenes geeft je een kijk op de andere kant van de zaak waardoor ik voor mezelf ging proberen uit te vinden wie ze zochten. Als je opzoek bent naar een spannend boek wat moeilijk weg te leggen is, raad ik dit boek zeker aan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Wie ben ik?

Store review: Anderwereld.

Goed nieuws en slecht nieuws